Tema: Re: Mesa
Autorius: simutis
Data: 2012-03-25 20:42:59
Jo, gudrus verslininkai moka pamojuoti salies korta. As tai neziuriu kur pagaminta. Jei pradetu gamint normaliai, tada ziureciau.

Veliavos, manau, ne prie ko, o kazkokie kokybes zymejimai, visgi, galetu but.

"Jornada Del Muerto"  wrote in message news:jknk11$nf$1@trimpas.omnitel.net...

Sutinku,

    Bet jei parduotuveje butu pvz atskiri skyreliai "Prekes is uzsienio", "Prekes is Lietuvos", tai vistiek manau dalis susimastytu kur eiti ziureti :) na net jei ir mesa tapati, nors tikiuosi LT maziau kishama sh i tai... tai bent ekonomiskai saliai bus geriau, kad pirks preke lietuviska :) nes dabar pasiziurejus daugeli prekiu kaip ir parasyta lietuviskai, o tik perskaicius kilmes sali paaiskeja is kur, ta prasme is pirmo zvilgsnio neina to pasakyti...

    Bent salies is kur kilus preke veliava butu nupaisyta :) O siaip tai reiketu kaip jau minejau zymet tokius "pagerintus" produktus zenkliukais kokiais, pvz.: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fc/WMD_symbols_variant-2_horizontal.svg

    Manau vidurinis nieko visai :))

JDM.