Tema: Re: Mesa
Autorius: Ruta
Data: 2012-03-23 16:35:14
O grybai - tai tikros radiaktyvumo kempinės, o sojos "mėsa", tam kad
taptų tuo kažkokiu neaiškiu pakaitalu, kas taip vadinama, turi būti
gaminama iš genetiškai modifikuotų sojos pupelių (tikriausiai kitokių
jau niekas ir nebeaugina)ir dar chemiškai skaldoma, nes žmogaus
organizmas natūralius sojos baltymus įsisavina maždaug panašiai gerai,
kaip ir celiuliozę...