Tema: Re: Mesa
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-26 14:51:15
kadais nusipirkau įdomumo dėlei. Buvo parašyta tik 'tofu'. Man asmeniškai pagal konsistenciją primena sūrį. Berods, vestuviniu toks
vadinosi, nors gal ir ne - kažkas tarp varškės sūrio ir apfermentuoto lydalo dešroje. Pagal skonį - valgyt galima, klausimas, ar
reikia :)

man atrodo, kad turkėzai turi fermentinį sūrį - kasar Peyniri. Tai mylimiausias mano šeimynos sūris. Konsistencija grynai kaip
fermentinio sūrio, tipo Rokiškio, tik be skylučių. skonis  kaip picarella arba sūrio lazdelės