Tema: Re: Mesa
Autorius: Ness
Data: 2012-03-26 22:20:51
pvz. pasidometi etiketeje surasyta sudetimi, kuo maziau skonio, spalvos
pagerinimo priedu, orientuotis i prekes su uzrasu "auksciausios rusies",
vengti makalyniu tipo mesos prduktas ar surio gaminys, i kuriuos
primaisoma mazaverciu zaliavu, pakaitalu. Aklai nesibaidyti E, kadangi
ir iprastiniai priedai kaip valgomoji druska turi savo E zymejima.

Mano tevai daznai vaziuodami pro kaimus uzsuka pas zmones, nusiperka
pieno, mesos, kiausu, darzoviu ir t.t. tai bent jau aisku koks kurio
produkto tikras skonis ir kvapas turi buti.