Tema: Re: Mesa
Autorius: Ruta
Data: 2012-03-23 20:45:25
Nu gal aš čia kiek ir per aštriai, bet dėl 50% baltymų tai jau
kulinarija tikrai nusipeizėjo... Kažkur 25%...

O tofu - "sojos mėsa" - tai nė jokia ten ne "mėsa", o jau greičiau
varškė. Ir tam, kad baltymai "iškristų" iš sojos pieno, pilamas magnio
chloridas arba kalcio sulfatas, po to kaitinama ir filtruojama.

Ai, nu kam skanu - į sveikatą :) Azijatai tai fermentinio sūrio nevalgo,
sako - supuvęs pienas :)