Tema: Re: Mesa
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-23 13:41:23
o žuvis tai jau tipo gera? ypač prigaudyta palei Japonijos krantus. O augalai? gal manai, kad su jais nedaroma tas pats, kas daroma
su gyvuliais? O šiaip tamstos gyvenimo būdas? - ar pakankamai ilsiesi, ar pakankamai geri GEROS kokybės vandens, ar pakankamai
sportuoji, ar turi ne per daug ir ne per mažai streso? Kas pasikeis, jeigu nustosi valgyti mėsą ar nustosi pirkti bent jau kažkokius
standartus atitinkančią mėsą parduotuvėje ir pirkti beleką 'pas ūkinyką'? Abejoju, ar kas pasikeis į gerą. Atsipalaidavęs ir mažiau
skaitydamas 'visa tiesa' tipo straipsnių bei labiau stengdamasis pakeisti gyvenimo būda, kas nuo tavęs priklauso, gyvensi daug
laimingiau ir sveikiau.