Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: hmz
Data: 2012-02-03 23:27:20
2012-01-28 23:04, 0.5 B rašė:
> operavausi birželį, tai bus jau 7 mėn. Koja einant dar šiek tiek šlubčioju, jaučiasi, negaliu pilnai pritūpt ar atsiklaupt - skauda. Kojos dalis žemiau rando nelabai jautri, turbūt, kažkokį nervą nukirpo. Mėlynė raiščio kirpimo vietoj dar dabar yra. Slidžių dar nerizikuoju, dviratį minu pilna jėga.
> [...]

Man tai jau pusantrų metų po raiščio persodinimo ir menisko karpymo, tai
galiu pasakyt, kad tik visai neseniai pradėjau kartais pamiršt kuri čia
koja operuota. Su nutrūkusiu raiščiu gyvenau 5 metus, tai sąnarys jau
paėstas buvo. Po operacijos irgi buvo ilgą laiką viso blauzdos priekinės
pusės oda nejautri. Dabar jau gal ataugo tie nervai ir nebėra to
diskomforto. Futbolą ir slides peržegojau, nebetraukia kažkaip:)
Stengiuosi daugiau vaikščiot  MBT batais, plaukioju baseine. Kiek teko
domėtis ir bendraut su daktarais, tai visąlaik reikia palaikyt raumenis
formoje, jei pradedi jaust skausmus, reik mankšintis- geriausia
plaukimas, dviratis ir specialūs pratimai.
Svarbu neuždelst reabilitacijos, kuo vėliau pradėsi, tuo vėliau
atistatysi ir tuo daugiau reiks prakaito išlieti formai atgauti. Iškart
po operacijos nors ir nelankstant kojos reik pradėt sutraukinėt raumenis
n kartų dienoj.