Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: donald
Data: 2012-01-19 10:47:42
Tai mano darbas irgi panasus. Daugiausia prie kompo ir su telefonu. Judet
irgi reikia, bet cia, kaip tu sakai, kolegos pagelbejo. As visa laika dirbau
namuose, gelbejo programa teamviewer. I darba vaziuot negalejau, nes man iki
jo ~40 km. Kai prasidejo reabilitacija, tai is ryto mankstos ir proceduros,
o po to namo - dirbti.

Koja ne langetej, o itvare, kuris lankstosi. Pirma savaite galima 40
laipsniu, antra 60, trecia 90... Bet itvaras gan nepatogus ir spaudzia, as
ji dedavausi tik jeigu kur iseiti reikdavo. Be to, po operacijos kelias
savaites po kelis kartus i diena reikia ant kelio deti leda, kas darbe butu
sunkiai imanoma... Beje, man patiko naudoti ne tikra leda, bet specialu geli
supakuota plevelej. Ji atsaldai kameroj ir dedi ant kojos. Yra pirkti
vaistinese.