Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-19 10:25:01
tai po savaitės gali :) Įtvarų daba irgi yra lankstomų. Aš daba nelabai gerai atsimenu, bet labai greitai brolis labai trumpai
stabilioj langetėj buvo, po to naudojo kažką tokio
http://www.sportnutrition.lt/catalog.php?level=2&action=show&id1=973&id2=446&id3=442. Bet ne šitą, čia tik taip ant smūgio radau.
Vairuoti ilgiau negalima, bet juk tam yra taksai, arba šiaip kokia žmona :) Aišku, kurį laiką būsi kažkiek apribotas, bet jeigu
tikrai reikia dirbti, tai nėra neįmanoma. Tik mankštos ir fizioterapijos reikia nepamiršti - tai labai svarbu, nuo to priklauso, per
kiek laiko atsistatysi. Ir čia tau reikės profo pagalbos, bent pradžioje

Tiesą sakant, aš taus siūlyčiau prieš operaciją apsilankyti pas ortopedą, kad galėtum pasiruošti pooperaciniam laikotarpiui ir
žinotum, kas tavęs laukia. Ir aš, ir brolis lankėmės pas Tomą Vorobjovą - labai padėjo, ypač su visokiom mankštelėm ir patarimais
dėl tam tikrų chirurginių procedūrų