Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: donald
Data: 2012-01-18 14:42:03
Vaikstau jau normaliai, begioti dar negalima. Bet laiptais lipant jauciasi,
kad dar koja silpnesne. Koja dar pilnai nesusilenkia, nors jau nedaug
truksta. Kazkokiu nepatogumu nera, tik einant dar reikia nuolat kontroliuoti
save, nes svarbu nekryptelti ir nepasitempti. Kaip man aiskino, raistis
priauga per 3-4 menesius ir istirpsta varztai kaule.
Siaip jau koki menesi darau pratimus klube su svoriais, viskas normaliai. Po
operacijos keturgalvis raumuo buvau visiskai sunykes, atrode liko tik
kaulas. Vaizdelis nekoks - viena koja kaip koja, o kita kaip degtukas :) Del
to labai svarbu saziningai atlikti reabilitacija.

Operavo gyd. Škikas, Kauno klinikose.