Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-18 14:25:04
mano brolis po pusės metų darėsi operaciją (su dyyydeliu vokeliu). Bet tai tiesa. Sudėtingiausioji operacijos dalis - gijimas, tad
turi būti kuo labiau sutvirtėjęs ir visiškai sveikas, kad išvengtum komplikacijų. Atsistatymas irgi priklauso nuo gijimo (ne tik nuo
infekcijų buvimo/nebuvimo, bet ir nuo pvz., randėjimo). Brolis aktyviai darė visokias mankštas ir fizioterapijas, maždaug po metų
praktiškai jokių liekamųjų reiškinių nebuvo. Bet jo gijimas buvo kaip pagal vadovėlį