Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: 0.5 B
Data: 2012-01-28 23:04:25
operavausi birželį, tai bus jau 7 mėn. Koja einant dar šiek tiek šlubčioju, jaučiasi, negaliu pilnai pritūpt ar atsiklaupt - skauda. Kojos dalis žemiau rando nelabai jautri, turbūt, kažkokį nervą nukirpo. Mėlynė raiščio kirpimo vietoj dar dabar yra. Slidžių dar nerizikuoju, dviratį minu pilna jėga.
Kaip supratau iš daktaro reakcijos, man nesigavo taip sklandžiai, kaip norėtųsi. Nors operavo geriausias [?] LT šios srities specas. Tiesa, tos operacijos tik sąlyginai daromos specų - jis tik prižiūri, iš esmės, o daro rezistentai, ar kaip ten jie  :DDD      nebent asmeniškai sutarsi, kad darys pats daktaras.
Koja iki šiol pilnai neišsitiesia/nesusilenkia. Kartais pagalvoju, kad gal nereikėjo daryt..  ;)  Na, bet sakė, metų gali prireikt, tai dar yra laiko.