Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-18 21:12:42
na, jeigu daug raiščių plyšo, tai gal geriau ir operacija. Pas brolį visas reikalas ant pusės raiščio laikėsi, tai be operacijos
jaunam vyrui tikrai pavojinga ir be ekstrymų. Jei plyšę pusė raiščio arba žmogus senas ir operacija jam kelia didesnę riziką, tada
nereikia
Raiščiai ne raumenys, jų neištreniruosi. jie arba prikibę, arba ne