Tema: Re: meniskas.raisciai
Autorius: MP
Data: 2012-01-19 07:53:49
Sutinku,kad galima.Gyvenau be operacijos 10 metu.
Nes ka turiu dabar,tai traumos patirtos pries 10metu padarinys.
Operuot patare ne todel, kad galeciau vel aktyviai sportuot, o todel, kad
meniskas labai idomiai plyses ir uzsilenkes.Sake, jei ne dabar, tai senatvej
reiks sanari keist.Neturiu po ranka israso, pacituociau.

O raumenys, kad ir kiek istreniruotum neatlaikys tiek, kiek laiko
raisciai.Nebent visas gyvenimas - darbas, namai,savaitgaliais pasikulturint
kur mieste ( teatras, kinas ir pan. ).
Mano truputi aktyvesnis, ne tik del sporto ( reiks apribot kai kuriuos
uzsiemimus ).Tai tik del savo konforto nusprendziau surizikuot ir tikiuosiu
neteks gailetis.