Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: Ruta
Data: 2012-02-02 12:44:08
Blogybės mityboje kartais yra sunkiai pastebimos, kol nepradedi labai
atidžiai ir sąžiningai stebėti, ką ir kaip valgai... Ir įtariu, kad ne
sūdytuose lašiniuose bėda (beje, lašiniai, kiek žinau, visiškai
reabilituoti kaip sveikas maisto produktas - na, kalorijų prasme tai jų
kiek ten buvo, tiek ir liko, bet visais kitais atžvilgiais, tame tarpe
ir dėl cholesterolio).

Pvz., valgai visada TIK namuose gamintą maistą? Esi išsinagrinėjęs visų
produktų, kuriuos perki, sudėti? Įtariu, kad ne :)