Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-26 10:53:37
didokas cukrus yra blogis. tai nebūtinai dėl buvusių problemų su kasa, bet esant tam tikriems mažiems genetiniams sutrikimams ir
susidarius tam tikroms gyvenimo sąlygoms (pvz., netinkama mityba, viršsvoris ir tt) gali pradėti vystytis 'šliaužiantis' diabetas.
Blogis tame, kad manifestuojantis (tipo, tikrasis) diabetas tokiu atveju nustatomas jau tik pagal jo padarytą žalą organams -
širdžiai, inkstams. Vienkartinis padidėjimas nieko tokio, bet jeigu yra nuolat padidintos vertės, tai kažkas negerai. Požymis gali
būti, pvz., ir padidėjęs nuovargis. Antra tos pačios blogybės pusė - gydytojai iš esmės nieko nedarys, kol nebus pasiektas tam
tikras lygis, nuo kurio jau galima gydyti vaistais. Bet tai nėra tavo tikslas. Jiegu tai yra tikrai polinkis į II tipo diabetą ir
tavo kasa veikia, diabeto tikrai gali išvengti. Jeigu tai tikrai tai.
teiva. Kas ten ta pirma vertė, gliukozė po 2 val.? Ar tau darė gliukozės tolerancijos testą (reikėjo gerti saldų birzgalą ir laukti
2 val.?) Iš esmės, vakare suvalgyti ledai neturėtų veikti, ypač toks nedidelis kiekis. Nebent pas tavy vakaras 5 ryto, o rytas - 6
:) Bet normaliu atveju , po 2 val. cukraus kiekis turi būti normalus, o ryte dar žemesnis. pagal vertes, tai lyg ir nėra vertė
'nevalgius'.
Žodžiu, panikuot nereik, bo tai irgi stipriai kelia cukrų kraujyje. reiktų pasidaryt 'ilgalaikio cukraus tyrimą', tai ta vadinamoji
HBA1c vertė, glikolizuotas hemoglobinas. Jis susidaro, kai ilgesnį laiką kraujyje esanti gliukozė negrįžtamai susijungia su
hemoglobinu ir šitas junginys yra blogis, bo užkemša kraujagysles (niu, čia bendrais bruožais). Priklausomai nuo hemoglobino
gyvavimo laiko, ši vertė gali parodyti, kiek cukraus pas tave buvo per paskutines 6-8 savaites. Diabetas nustatomas pagal daug
verčių, bet jeigu ši vertė gera, tai gali ramiai visa kita pamiršti. Aišku, jei nors kartą nustatytas kažkoks gliukozės padidėjimas,
bent kartą per metus reiktų tyrimą pakartoti, būtent HBA1c. Jeigu vertė yra bloga, tai tikrai kažkas gliukozės apykaitoj negerai
(esant daugiau lašiakų blogai veikia insulinas - ta prasme, visos sistemos iki jo išskyrimo veikia, bet insulinas vis tiek negali
perkelti gliukozės į ląsteles, tad gliukozė lieka kraujyje ir gadina kraujagysles, o ląstelės badauja ir siunčia neteisingą alkanumo
signalą. Pasekmė - nuovargis ir alkio priepuoliai).
Taigi, apibendrinus, siūlyčiau pasidaryt HBA1c tyrimą, tikrai ne karvę kainuoja, man rodos, 5 Lt ar kažką, be gydytojų ir siuntimų.
Jeigu vertė normali, cukrų gali metams pamiršti. Jei ne, tada elgies pagal situaciją