Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-31 10:54:42
jou. ypač atsižvelgiant į tai, kad gliukozės netolerancijos tikrai nėra. Tai dar normos ribose (tai reiškia - medikamentinio gydymo
nereikia), bet stebėti jau reikėtų.
Bet grįžkim prie cholesterolio. Mano galva, su statinais pradėti nereiktų, nes tai nepašalins cholesterolio pakilimo priežasties, o
pakilimas dar nėra toks ženklus, kad jau būtų grėsmingas ir būtinai reiktų staigių priemonių.
Kraujospūdis iki 160- tai jau kaip ir gerokai daugoka. Visgi, kadangi vertės yra tik nedaug padidėjusios arba artėjančios lyg ribos,
mano galva, numetus svorio labai labai tikėtina, kad per kelis mėnesius - pusmetį visos vertės susitvarkytų, įskaitant kraujospūdį.
Ir dar kažkodėl įtariu, kad ne +3 kg ten tas viršsvoris :)