Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: ALORA
Data: 2012-01-25 22:02:46
bendrasis nėra svarbiausias rodmuo. Svarbiausias yra HDL ir LDL santykis. Tavo atveju, nors gerojo HDL yra nemažai, bet padidėjimą
lemia blogojo kiekis. Su statinais neskubėčiau, jie turi daug nepageidaujamų poveikių. Kodėl gliukozė serume padidėjusi? Ar
nustatyta HBA1c vertė? Jiegu ji virš 6, tai panašu į polinkį į diabetą. Reiktų pareguliuot mitybą, esu tikra, kad ir cukrus, ir
cholesterolis sunormalėtų