Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: Liutuks
Data: 2012-01-31 21:36:33
Gydytoja matavo 140/80 spaudimas
am ugis 186 svoris 90-92 ribose,cia perdaug ?

Svori reguliuot dideles bedos nematau,reiktu svert kiek  ? ... seip rieblu
like ant pilvo siek tiek ir sonuose.
Sportuoju visa laika minimaliai 2 kartai po 2 val  krepsinis,2 tenisas i
savaite ... po valanda :(

Valgau is blogybiu tik sudyta lasini,bet minimaliai 2 kart i savaite :) nu
labai skanu ....