Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: Liutuks
Data: 2012-01-26 22:10:21
taip ten buvo daromas gliukozes  toleravimo (geriau sirupa)testas ,o ledus
valgiau ~12 naties - tyrimas ~9 ryto

Seip nemazai judu ir po kekvieno sporto kita diena jauciu siokius tokius
skausmus raumenyse,sanariuose
 na bet ne 18ka jau :) tai gal taip turi but :) Negaliu sakyt,kad labai
skauda,ale "jauciu".
Kartais naktim prakaituoju,pradejau tyrima del blogo kvapo is burnos nors
dantukai sveiki.
skrandyje rado mazu eroziju,pagal gydytoja kuris dare - 2 savaites
omeprozolio ir dings,tiesa
sake apatinis voztuvas truputi prasiveres visada ... kazka apie operacija
kalbejo  ... nzn ar cia
rimta,dar apie tai nekalbejau su s.gydytoja.
Kvapas pats dingo  ... keista ...
Del holesterolio laukiam ka pasakys skydliaukes ziuretojai ? :)
Ar yra kokie budai realiai rasti "kaltininka" to ? Pazystamas rekomendavo
kazkoki gydytoja
kuris,kiek supratau is slapimo,nustatineja metabolizmo ... kazka (sory
nepamenu)

R.