Tema: Re: Cholesterolis
Autorius: Liutuks
Data: 2012-01-26 22:01:34
Didelis dekui,ryt bandysiu registruotis siam tyrimui.

Cukraus kiekis padidejas buvo ir pries 6 menesius ~6 buvo (ruosiausi menisko
operacijai)
dar pries tai dejo varztus i koja,tik neasimenu as to rodiklio,reiktu
pasidomet tada visa istorija.

Kaip gaila,kad seimos gydytoja mazai gilinasi,o Jus tiek daug pasaket ! :)

ACIU !