Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-25 15:51:12
padėk tu primatui kasdien mėsos po nosim ir ės jis tau tik mėsą. O gamtoj mėsa bėgioja. O salotos auga po nosim ir jų dafiga. Bet
kai primatui ima trūkti medžiagų, jis pasigauna tą mėsą. Daviau gi linką apie visaėdžius, būtent tame sakinyje yra nuorodos apie
šimpanzes ir dar kažkurį primatą, ten kažkas panašaus ir parašyta. Angliškai. Vokiškai irgi. Lietuvisiškai neskaičiau, gal ir ne.
Jei kitom kalbom neskaitai, teks būt vegetaru :)