Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-01-24 10:32:28
na antropologija sako, kad religinis kai kuriu maisto produktu atsisakymas
dazhniausiai turi savo shaknis realybeje - kodel zhydai/musulmonai nevalgo
kiaulienos (religiniai sumetimai) - todel, kad kiaule yra naturalus zhmogaus
konkurentas - jis eda ta pati ka ir zhmogus (t.y. ne zhole:) - o gyvenant
dykumu salygomis laikyti gyvuli kuris eda ta ka ir tu yra nelogishka - kaip
lengviausia paprastiems zhmonems, pasakyt kodel negalima (neaishkinsi juk,
kad jis yra tavo ekologinis konkurentas shioje nishoje - uzhdraude
dievulis); (vezhiagyviai - matyt todel, kad nuo ju shiltam klimate lengva
apsinuodyt)....
Tas pats su vegetarizmu - pasaulio vietose, kuriose yra pakankamai valgomu
augalu, o populiacija per didele, kad visiems uzhtektu mesos lengviausia
iskiepyt vegetarizma per religija.
shiek tiek apie food taboos: http://www.ethnobiomed.com/content/5/1/18

kazhkur skaichiau (tiesa "ant greito" nerandu shaltinio, todel kolkas to
nereiktu laikyt tiesa:), kad zheme nesugebetu pavezht, jei visi staigiai
taptu vegetarais, neuzhtektu ploto, kur sodint, tektu nafyk ishkirst visa
amazone ir pan.. nes darzhoviu reikia daug daugiau nei mesos (pound per
pound), kad gaut atitinkama kieki energijos...