Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-25 15:45:41
niu, ir kiek procentų serga podagra, palyginti su diabetu?

diabetas išsivysto ne nuo maisto, maistas jį tik paspartina. Diabetas (kaipo metabolizmo sutrikimas), kaip jau labai teisingai
pastebėjai, yra paveldimas. tai reiškia žmogelis genetiškai nėra labai sutvertas ėsti angliavandenius, ypač vien tik
angliavandenius. Tarp kitko, šiuolaikinė "sveikos mitybos" sąvoka medicinine prasme labai susijusi būtent su diabeto tyrinėjimais,
todėl praktiškai kiekviename leidinyje apie diabetą yra teiginys, kad diabetikai turi maitintis kaip tiek, kurie nori būti sveiki. O
tai reiškia, maistą maišyti, neėsti vien kompleksinių angliavandenių, vien mėsos arba vien cukrų. tik taip organizmas sugeba
tinkamai susidoroti su medžiagų apykaita, ypač esant jos sutrikimų. O jos sutrikimų turi labai daug žmonių, daug daugiau, nei turi
diabetą