Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-25 14:19:57
:))) išjunk televizorių. Medžioklė dėl rūbų. Čia tai geras ;)

aš tai vieno dalykaso nesuprantu - kodėl kiekvienas negali sau ramiai ėsti ką nori, nebandydamas savo ėdimo manierų pripiršti
kitiems? Nu nori kas nors griaužt vien kralikų maistą, tegu sau, man daugiau mėsos liks :)
o jeigu dar pakreipti klausimą šonkauliu - gal kas žinot medžiagų apykaitos sutrikimą, kuri išsivysto ėdant vien mėsą ir yra
ekvivalentiškas diabetui, kuris išsivysto ėdant per daug angliavandenių (ne cukraus, būtent grūdų ir ko)?  Tai kaip čia žmogelis
toks iš prigimties vegetaras, ir vienas dažniausių pavojingų jo metabolizmo sutrikimų yra būtent nesugebėjimas tinkamai virškinti
angliavandenius?