Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-24 18:36:41
UK ir Airijoj mėsiniai buliai maitinasi žole vasarą, rudenį. Jei ganosi
pievoj, papildomai gauna kelis Kg "mill", tai tikriausiai tas pas mus
vadinamas "kombikormas", mišinys visokių rūšių miltų, Ant galvos išeina
kokie 4 - 5 litrai, jei pagal kubatūra. Aišku, variacijos pagal poreikį.
   Kai pievose šlapia, buliai smenga, sudrapalina pievą ir gali išsisukinėt
kojas. Tada jie nors ir vasara, uždaromi po stogu ir šeriami silosu su tuo
pačiu kombikormu.
 Be to, paaugusius, perdaug agresyvius uždaro vien dėl to, kad jie ištisą
dieną stumdosi pievoj, blaškosi nuo tvoros iki tvoros ir nifiga neėda,
neturi laiko.
   Mėsiniai avinai taip pat dažnai šeriami po stogu iki pat linksmos
pabaigos.
   Avys, ėriukai, bet kokiu oru ganosi lauke.