Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: zZz
Data: 2011-01-24 12:34:39
Kad pirmas sakinys sako: žmogai natiurlich ėda augalus. A kur prieštaravimas
mano tekste? Kur anas pasislėpė? *škias, man tie vegetarai ir jų įrodymai..

"Velkam"  wrote in message news:ihjgle$of8$1@trimpas.omnitel.net...

Na jeigu paskaitytum mano nurodyta linka tai pamatytum, kad tie iltiniai
dantys su tikrais plesrunu iltiniais bendro turi tik pavadinima. Savo forma
jie ne is tolo nepanasus i tikrus iltinius, o primatai dar ne tokius
iltinius turi dantis bet yra soleedziai ir tik atskiru rusiu maisto racione
iki 5% yra gyvulines kilmes maisto, daugumoje skruzdes ir pan., net arkliai
turi iltinius dantis..