Tema: Re: Amzina vegeratizmo tema :)
Autorius: Velkam
Data: 2011-01-24 11:27:10
Na jeigu paskaitytum mano nurodyta linka tai pamatytum, kad tie iltiniai dantys su tikrais plesrunu iltiniais bendro turi tik pavadinima. Savo forma jie ne is tolo nepanasus i tikrus iltinius, o primatai dar ne tokius iltinius turi dantis bet yra soleedziai ir tik atskiru rusiu maisto racione iki 5% yra gyvulines kilmes maisto, daugumoje skruzdes ir pan., net arkliai turi iltinius dantis..