Tema: Re: nerimas
Autorius: VNO
Data: 2010-08-02 11:05:12
> as sakau, kad pasaulis nera geras, o tu
> pastoviai nori irodyti, kad jis geras tik
> as blogas, as nesakau, gal tai liecia ir mane..

pasaulis nebuna geras ar blogas.
pasaulis yra toks, koki tu ji nori gauti.
jis duoda labai daug, tu tik turi pasiimti tai ko nori.
jei nieko nereikia ,tai nesakyk, kad del to pasaulis blogas.
cia tik eilinis tavo noras parodyti pirstu i kaltininka, bet tik ne i save.
kuom tas pasaulis blogas? pvz, bet 3 vnt parasyk.

> paprasciausiai dominavimo instinktai yra
> fundamentaliai, giliai ir visada iauge i pasamone.
> tokie kaip dziaugimasis bejegiskumu - sadizmas,
> pavydas, patycios, melas...

dominavimo instinktai dabar jau nera butini.
gali buti vidutinioku, jei esi vyras, tai gali net nebuti juo.
Kariauti nereikia, fizines jegos nereikia.
pakanka tik dirbti, valgyti ir mirti.

> jei nueisi pas darbdavi tai jis visada tave apipis isdurs
> ir pasijuoks is taves...
> ir su bobom panasiai, atrodo ju tiek daug, o visos
> vienodai elgiasi, pasakyk, kad tau nesiseka ir tu prazuves..
> tokia giliai paslepta agresija, kuri visada pasireiskia ir
> yra is viso globali, pasireiskianti netgi per masine informacija

na mano 16 metu praktika darbuose sako, akd ne visi darbdaviai apipisa.
galiu duoti kelis tel.nr. mano darbuotoju - gali ju paklausti :D
joke ;)

Del merginu - jei nori kazka dulkinti arba tureti rimtesniu santykiu - tai pasiruosk galvoti uz du.
Tu kiek matau uz save pagalvoti negali, tai ko noreti, kad kazkuom dar galetim pasirupinti.
Neigiamos emocijos ir bloga nuotaika itakoja visus ir merginos (o jos jaucia geriau nei mes) tai jaucia uz km.
Tai nenorek buti niurus ir su mergina - nes jai bus liudna, neidomu, NESAUGU!

> o jeigu paziuresi televizoriu tai viskas visada gerai ir
> be ivykiu, kas cia yra - melas

TV ziurejimas - pirmi zingsniai link degradacijos.
Nebent koks Discovery ar sportas (ir pan.), kur yra pagrinde faktai.
O likusieji kanalai - durnadezes pilamas sudas tai i galvas.
Issiziok smarkiau ir ziurek!

zodziu susiimk.
Be gero nusiteikimo zmones taves nepriims, nes visi jaucia ta bloga tavo nuotaika.
buk jei ne s ugeras nuotaika, tai bent su neutralia.

VNO