Tema: Re: nerimas
Autorius: lover
Data: 2010-07-28 19:10:50
gyvenimas keistokas, pastato i nepatogia padeti, sedi visalaika
vienas namie ir pariniesi, tik per kompa bendrauji, ir galvoji 1. ar
gerai per kompa bendraut. 2. ar geriau namie sedet vienam ar dirbt
stroikej kaip vergui. 3. ar negeriau i kalejima atsisest bent jau
pavalgyt dykai duoda. nu tokios durnos mitys.