Tema: Re: nerimas
Autorius: VNO
Data: 2010-07-22 11:38:23
> Tai as galiu nueiti ir i operos ir baleto teatra
> uz tokius pinigus....visada sakiau - ne as pasaulyje
> o pasaulis manyje, jeigu viskas atrodo TUSCIA
> tai gali net meile moteriai nepadeti, nors kiek teko
> isitikinti tai padetu, gal reiketu "savo siknoj slieku ieskot"

cia kaip tik ir rasiau auksciau - zmogus be problemu negali.
jis pats sau jas kuria ir randa "rankius" jiems kurti.

vat ir tu:
1. "as galiu nueiti".
tai nueik. pranesk kaip pasiseke, ka matei, kaip ispudziai.
operhause gal dabar nieko nerodo.
o cia puikus festivalis.
2. "tuscia". tai eik ir uzpildyk.
festivalis taves laukia.
tai veikia :) manau tik degradui po tokiu renginiu gali buti tuscia ir toliau.
;)

> nes kiek as susipazistu su merginom tai is proto tik
> isvaro ir viskas...po to net pradetu itart kad esu beprotis....
> kita vertus, jeigu yra meile tai ir mergina buna atitinkama,
> o atitinkamos merginos buna uzimtos, kaip ir visos geros
> vieteles sioj zemej

nu cia viskas paprasciau :)
tau gi norisi savo idealo merginos. esu isitikines 99%.
o tai buna sunku padaryti, jei pats neesi toks idealas mergoms.
arba nuleisk kartele arba savo pakelk. :)

VNO