Tema: Re: nerimas
Autorius: lover
Data: 2010-08-02 00:01:59
as sakau, kad pasaulis nera geras, o tu
pastoviai nori irodyti, kad jis geras tik
as blogas, as nesakau, gal tai liecia ir mane..

paprasciausiai dominavimo instinktai yra
fundamentaliai, giliai ir visada iauge i pasamone.
tokie kaip dziaugimasis bejegiskumu - sadizmas,
pavydas, patycios, melas...

jei nueisi pas darbdavi tai jis visada tave apipis isdurs
ir pasijuoks is taves...
ir su bobom panasiai, atrodo ju tiek daug, o visos
vienodai elgiasi, pasakyk, kad tau nesiseka ir tu prazuves..
tokia giliai paslepta agresija, kuri visada pasireiskia ir
yra is viso globali, pasireiskianti netgi per masine informacija

o jeigu paziuresi televizoriu tai viskas visada gerai ir
be ivykiu, kas cia yra - melas

tai ir tau as prirasyciau, toki kaltinima, kad tu meluoji