Tema: Re: nerimas
Autorius: lingus
Data: 2010-07-24 02:32:34
O iš šalies kas matosi, kad neatitinki normų? Ar tai būtinai neigiamas
dalykas? Išsiskirti ir "daryti nesąmones", kol tai nekenkia aplinkiniams
yra natūralus gyvenimiškas dalykas. O va kai aplink egZpertai kartoja,
kad privalai vartoti vaistus, nes kitaip nebūsi prie chebros, o gal ir
uždarysim ir nuveda žmones prie idiotiškų minčių apie savižudybes...