Tema: Re: nerimas
Autorius: lover
Data: 2010-07-26 16:07:23
buna, kad nieko nesimato, bet nuo tos ligos
kur susirgai nera vaistu tai guldo i psichiatrine
ir siaip - per nesusipratima, o po to tikisi, kad vaistus gersiu.
siaip vaiku darzelis aisku su tais vaistais, bet
del to zudytis nesinori. norisi zudytis del organinio
pakenkimo kuris atsirado per pirmus kartus
gulint ligoninej, grynai nuo vaistu.