Tema: Re: nerimas
Autorius: lover
Data: 2010-07-29 19:13:55
tu nori mane tinginiu apkaltinti, kad vos ne
nuteisti ir pasodinti i kalejima, duot i snuki
arba numarint badu.

ir as nelabai ka kaltinu, tik sakau, kad esu nepatenkintas
visu pasauliu, ar taip negali but. Jei pvz gimei daunu
ar negali atrodyti viskas be rysio, viskas nesamone.
Kaip vienas menininkas skaiciau knygoj sake, kad pasaulyje
pvz per daug zalios spalvos ir panasiai.
Tai as manau, kad pasaulyje per daug sunkiu darbu ir dar
per daug sunku susirasti darba ir atlyginimai per mazi.
Ir jeigu taip paziurejus, jeigu reiktu man deti grindu plyteles
arba betonuot grindis arba vien kasti, tai iskesciau kokias
tris dienas po to supanikuociau ir pabegciau, tai tinginys
as ar ne tinginys.