Tema: Re: nerimas
Autorius: lover
Data: 2010-07-21 22:35:12
nieko man nera, bet sakau bijau senatves, mirties.
net ligu nebijau, bijau bado ir nepritekliaus, nes nieko
nemoku parduot is nekilnojamao turto, nezinau kiek
mama gyvens, pagalvoju, kad desimt metu dar gal
vyvensiu, bet po dvidesimt metu bus chana, po to
pensija, kurios as vargu bau ar gausiu, tai man reiks
kazkada nusizudyt reiskia bent jau senatvej, jei taip
is mamos vislaik gyvensiu.......