Tema: Re: nerimas
Autorius: lover
Data: 2010-07-24 00:00:30
negeriu vaistu, byby padejau ant savo diagnozes,
nes ten pagulde mane ne is butinybes, o progai
pasitakius, todel man visokiu minciu kyla, kad pvz
ten visiems be isimties kurie papuola ipisa vienokia
ar kitokia diagnoze be jokio reikalo, as savo ligos nematau,
o isaiskint niekas nesiruosia - visiems poxui, man juolab.
Tik ikyriai i ozishkai persha vaistus, ir dar mano supratimu
meluoja, sako jei negersi bus pyzda, ta psichiatrija debilu
irstva, bardakas ir bespredelas