Tema: Re: Sultys-nebesveika?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-08 16:12:28
divandenilio oksidas
shita parazita reikia uzhdraust juodai. Negana to, kad jis gali ishplaut mineralus ish organizmo, dazhnai jame buna parazitu kelianchiu tryda, juo skiedzhia visokius langu ploviklius, kad gaut nelegalu shnapsa (o dargi, girdejau gandu, kad juo skiedzhia alu)..
Beja, mokslininkai (gali but, kad ir rusu!!) atrado, kad jis jusu vaikams patenka ish tokiu vietu - tu isivaizduoji, jis randamas tepaluotose balose, pramoninese nuotekose ir kitur...