Tema: Re: Sultys-nebesveika?
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-07 13:19:35
netiketi-tai ir yra netiketi:) Sauja druskos i burna-man regis organizmui netiketas kiekis. Sauja cukraus-irgi netiketas. Kaip ir sauja pipiru :) Jei zmogus suvalgo obuoli-tai , manau normalu, taciau jei zmogus per minute gauna sulciu doze, atstojancia kibira obuoliu-tai jau manau yra "netiketa" organizmui. Tas pats ir su morkomis-2kg ju sulesti per minute-neimanoma, o 2kg morku sultis isgert-visiskai paprasta. Tad klausima reiktu perfrazuoti taip-suvalgyt kibira sulciu ar suvalgyt morku pora kg per minute-organizmui "tiketa" ar "netiketa"?  Adaptuotas organizmas tokia "mikliam " tokio kiekio darzoviu isisavinimui?