Tema: Re: Sultys-nebesveika?
Autorius: Ness
Data: 2010-03-07 01:12:46
O kaip realybeje? Nes vienur raso, kad fruktoze nesukelia kraujyje gliukozes
trukumo bei pertekliaus, kas yra naudinga diabetikams, kitur priesingai.
Kazkaip is seniau pamenu daznai girdedavau va diabetikams fruktoze geras
cukraus pakaitalas..

> diabeto atžvilgiu skirtumo nėra gliukozė ar fruktozė. Aš irgi manau, kad
> nesergant diabetu, tiek sulčių išgerti neįmanoma, kad kažkiom susirgti :)
> o sergant tai iš esmės kenkia viskas :)

vaistai irgi?!!! Man taip sviecias visi zmones kazkuom serga :(