Tema: Re: Sultys-nebesveika?
Autorius: Gintas
Data: 2010-03-07 15:25:05
tai ir numire tiek suvalgesgal? Arba gentainiu buvo nudobtas, kad nepasidalino.  Teigsi, kad i sokius nuejo uzkrimtes? :)

P.S niekas ir neirodineja, kad sulciu trilitriaka isgerus numirsi. Kalba, kad organizmas tam nepritaikytas. Gal nemirtum ir puse kg druskos iskart suvalgiusi, taciau juk tiek suvalgyt per puse metu-gana iprasta? Ta pats ir su sultimis-reiktu skirti, dozes, su kuriomis organizmas nesunkiai susitvarko, o kas jam jau daugoka. Tokia buvo mokslo daktariukscio nuomone, bet kas mums ta jo nuomone? Kiekvienas savaja tikim :)