Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: CatBlack
Data: 2009-02-03 16:18:56
Tai pleistra nebutina demonstruoti (nors, beje, dabar tas madinga).

"Anze" <a@aaa.lt> wrote in message news:gm9ien$5ta$1@trimpas.omnitel.net...
Sveikos
paskaičiau Jūsų diskusiją apie kontraceptikus - norėjau paklausti Yolackos
kaip jai sekasi Nuvaring naudoti? jokio pašalinio poveikio?
nes pati naudoju jau metus ir kažkaip man jis pradeda nepatikti
tik turiu dilemą - o į ką pakeisti...?
tablečių nelabai noriu, nes bijau, kad pamiršiu jas laiku gerti, o ir del
jose esančių visokių medžiagų kieko nelabai ramu
pleistras - hmmm, kažkaip norisi diskretiškumo šioje vietoje, o ne rodyti
visiems, ką turi
tai ir esu kol kas nežinioje, lauksiu, ką man ginekologė galės pasiūlyti
(nors nelabai iš jos ir tikiuosi)