Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: ALORA
Data: 2009-01-28 17:35:22
tai čia skonio reikalas. jei reikia čia ir dabar, tai galvoti apie kažkokias
gumiaškes, jas išpakuoti, mauti, čia per daug sąmonės procese dalyvauja,
taip tikrai iki susilaikymo prieiti galima. o po to? vėl naują gumiaškę
traukt?:) vitaminus aš irgi pamirštu gert, o piliulką tiesiog reikia pasidėt
teisingai - prie daikto kuriuo būtinai kasdien naudojiesi. prie dantų
šepetuko, pvz., arba prie kontaktinių lęšių. ir tada turi absoliučią ir
neribotą veiksmų laisvę