Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-28 19:36:56
Beje, dėl klimakterinio laikotarpio negalavimų...

Vienu metu ginekologai galvojo, kad atrado TĄ vaistą nuo klimakterinio
laikotarpio negalavimų, būtent hormoninius preparatus. Bent jau
Vokietojoj bet kuriai moteriškei virš 45, papuolusiai pas gydytoją jie
būdavo išrašomi, iš pradžių šiek tiek atsargiau, o paskui praktiškai
profilaktiškai. Ir taip kokį 10-15 metų.

Visuotinė euforija baigėsi, kai išaiškėjo, kad 45-65 m moterų krūties
vėžio statistika ženkliai (tikslaus skaičiaus nebepasakysiu, bet
dviženkliu procentu) šoktelėjo aukštyn...

Ir atitinkamai vėl smuktelėjo, kai ginekologai nustojo gydyti
profilaktiškai.