Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: liepto galas <liepto@galas:)))).lt>
Data: 2009-01-29 11:44:06
Mano subjektyvi moteriska nuomon (apie mano lyt nesprskit i nick'o ) : -
su sargiais nieko gero - tai kaip buiuotis per stikl. Nepatinka jie nei
man, nei vyrui.
Kontraceptines kai griau, tai noro malonumais usiimti visai neliko - tai
kokio velnio jas tada gerti ? Kam saugotis nuo kako, ko nebedarai :)))
Dar vienas saugos bdas, na tas "konil mimo guliaj smelo", tai irgi toks
sakyiau so so...toli grau ne per geriausia apsauga, o vyrui nuolat
galvoti, kaip spti itraukti sumaina malonius pojius manau.