Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: ALORA
Data: 2009-02-03 09:19:44
nutai žmonės ir per raudoną šviesą per gatvę eina, nuo to neapsaugosi:) Bet
dėl to vaistai ar gamintojai nėra kalti, kad kažkas nesugeba ar nenori
perskaityti pakuotės lapelio. Ką dar turėtų gamintojai daryti? Ar visus
pavojingą šalutinį poveikį turinčius preparatus reikia uždrausti? Iš esmės,
panašiai ir daroma - tokie vaistai yra receptiniai