Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: A&G
Data: 2009-01-28 16:52:13
"nuosavu" vyru :) ner jau taip blogai ir su kandonais, anu irgi visokiu yra,
be to tai manau patikimiausia priemone nuo nestumo nezalojant savo
organizmo, nesuprantu kaip galima 10 metu diena is dienos gert tabletes, as
net vitaminus pamirstu isgert, o kur visokie forsmazorai kai vidurius
paleidzia ar skrandis atpila :)