Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-28 09:16:27
Pritariu ALORAI dėl straipsnio tono - rėksmingas ir su daug ašarą
spaudžiančių elementų bei atitinkamu žodynu, bet tikriausiai iš
bulvarinio laikraščio/žurnalo daugiau nieko tikėtis ir negalima.

O betgi faktai kaipo tokie nėra išgalvoti. Ir kaip su kiekviena
statistika - jei tai atsitinka 1 iš 100, ir aš tas 1, tai man taip labai
nesvarbu, kad 99 neatsitinka...

Kiekvienai porai (!) spręsti, koks kelias / galimybė jiems yra
tinkamiausias. Mane tik šiurpina labai paplitusi situacija, kad

kai,
> nuėjusi į vaistinę, nusipirko draugės rekomenduotų kontraceptinių
> tablečių. "Atrodė neverta dėl tokios smulkmenos eiti į polikliniką.

Nes tai ne smulkmena, o hormoninis preparatas.

Ir užbaigta IMHO labai teisingai: