Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-01-28 21:24:31
"Laura" <laura.venckunaiteTRINTI@gmail.com> wrote in message news:glq278$kge$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai sumažėjęs jautrumas yra labai blogai?
>Gal kaip tik gerai - procesas ilgiau užtrunka? :) O kad ieškot nereiktų, tai galima pasiruošt po ranka :)

Procesa pailgint galima ir kurkas humanishkesniais budais. ir taip, sumazhejes jautrumas YRA blogai

> Moteriai skirtumas šioks toks yra, tik sakyčiau labai nedidelis. Nuo kontraceptinių tablečių kur kas didesnis skirtumas :) Tai vat man tie lyginimai su slovikais ant galvos kažkaip juokingi, atrodo žmogus nebandęs gal ar ką :)

Nea, mes su zhmona suprantat laikomes celibato iki auksiniu vestuviu, sekta tokia suprantat... Kaip matau "metafora" mums esti tik zhodis ish ashtuoniu raidzhiu, tai poetiniais palyginimais daugiau neuzhsiimsiu.
Bet taip, prezervatyvai yra gerai, jei esat trumpalaikiuose, nepastoviuose, vienadieniuose santykiuose, kitaip tariant neturit ilgalaikio partnerio. Turint ilgalaiki partneri, ar sutuoktini naudotis prezervatyvais imho yra.. kazhkaip paauglishka. Imho lytiniai santykiai turi but spontanishki, zhaismingi, o ne planuoti ir suprocesinti - o koks zhaismingumas, kai tik pradejus reikia eit, atsinesht prezervatyva, ji ishplesht, mautis.. Tai sakychiau ne visai erotishki, ar zhaismingi veiksmai, kurie ish sekso atima zhaisminguma ir spontanishkuma, bet chia tik mano suvokimas...
Apie aukshchiau mineta akto nutraukimo kontracepcija, chia ish vis virshune, chia panashu i vaikshchiojima i kina ir ishejima ish jo vos prasidejus idomiam veiksmui - tai nafyk apskritai ten eit, galima ir tiesiog videka pazhiuret (jei pakankamai suprantamai pavartojau metafora:)=)

O kodel nieks ish moteru nekalba apie kita kontraceptiniu tablechiu puse - menstruacinio ciklo normalizavimasi, lengvesni shio periodo pergyvenima.. Ash zhmonai kazhkada siuliau, kad jei tik jauti kazhkoki diskomforta, ar nepasitikejima shitais dalykais - galim nutraukt, gryshim prie tu pachiu prezervatyvu, ar sumastysim dar ka... Zhmona pareishke - ir ka blyn, vel dvi dienas per menesi raitytis skausmuose ir nesugebet pasikelt ish lovos?! - achiu - ne! Taigiva, piktas baubas turi ir geraja puse moteroms...

Nors shiaip, chia kiekvieno zhmogaus pasirinkimas, todel galima diskutuot iki mushtyniu bet prie konsencuso taip ir neprieit...