Tema: Re: Hormoniniai kontraceptikai - baisu baisu ar skiedalai?
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-28 13:23:13
Na kaip suprantu, pirmoji priežastis buvo cistos, tai kaip ir galima
teigti, kad kontraceptikai vartojami toliau a la cistų profilaktikai.

Tik va jeigu yra "pagrįsta abejonė", tai kodėl nepasikonsultuoti su kitu
gydytoju, arba bent jau to klausimo neužduoti tai pačiai? Ypač jei, kaip
suprantu, rezultatas nėra be šalutinių reiškinių, kokie jie bebūtų.